gårdagen

inget blev som planerat igår, hehe.
som jag skrev åkte jag till stallet och påväg dit ringde jossan och sa att hon inte för rida för hon mådde inge bra. sen när jag kommer upp börjar jag mocka direkt. mirå var ju inte inne, men jag tänkte att han var ute i hagen eftersom alla andra också var de. men sen så säger emma att hans halvfodervärd redan är ute och rider på honom ;p vi hade blandat ihop dagarna.. hehe. men jag mockade såklart klart och sen bestämmde vi att jag skulle fota emma och jenny ist när dom red.
Så jag ska åka upp idag ist och rida honom. med är bara de att jag måste plugga till mitt hälsa prov som är imorron, så får snabba mig lite.

men nu ska jag plugga så vi hörs ikväll!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0