ingen ridnig + snöstorm

blev ingen rindning idag heller.. var tvungen att lägga 100 % fokus på pluggningen, det sitter faktiskt ganska bra nu! hoppas iaf på högre än ett E imorron.

För ungefär en halv timma sen 40 min, haglade de först ute och sen vart de snö och nu skiner solen? skumt väder, jajamen!
ska iaf ta och göra lite nytta nu och städa upp på min toa innan jag går igenom hälsan en gång till. Det ser typ förjävligt ut där uppe.. opps ^^

får se vad morgon dagen har att bjuda på. hittar väll på nått. men de värsta är att towa åker bort imorron och kommer inte hem förns på tordag under påsklovet! inte okej asså :(
tur att man har världen bästa hannu. såhär från ingenstanns , men love ya bejjbii!
men nu ska jag dra, hörs late on!


vädret imorron ser ut att bli ganska okej ändå :D

Postat av: Hanna

Hata hata snö!!!!!!

2012-04-25 @ 15:56:26
URL: http://powniess.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0