hej..hehe

haha jag suger på att blogga.....
Men nu ska jag försöka ta tag i det här på allvar. Det har ju ända varit runt 5 st som kollat in även om jag inte bloggat.
 
Måste även säga att jag HATAR blogg.se's nya design. Det ända bra är att man kan lägga ut flera bilder åt gången. Resten är bara dåligt, jag menar den där kon? vad kommer det ifrån? haha x'd
kan ta och bjuda på några bilder på mig och lukas när vi hoppade sista ridlektionen innan sommaren :) Täckte över mitt fejs, det såg verkligen och okej ut x'd
 
 okej , det gick inte att ladda upp... men denna bild är från den gången iaf, lagt upp den tidigare ^^
 
 
 
 

Postat av: Hanna

Hej kan du Fixa design??? Så snygg blogg Kram <3

2012-08-12 @ 19:05:49
URL: http://hannace.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0