JAG LEVER

men juste ja! jag hade ju en blogg också....haha.

ingen uppdatering på sisådär 2 veckor. men ska komma igång nu igen!

har inte hänt mycket på dessa två veckor direkt. har praoat båda veckorna. ena på foto-cupolen och andra på grafströms (en hästsport butik)

Har dessutom färgat håret, eller blekt de. ska bleka minst en gång till sen får solen göra sitt i sommar också. ska btw bli blond om jag inte sagt de ^^
men nu ska jag ta och läsa lite one direction noveller (förvånad?) och sen hoppa i säng eftersom det är skola imorron efter tre veckors ledigt.

en bild på håret :)

ska försöka fixa en ny header och design imorron, får se om jag hinner och har ork.

see ya!


Postat av: Maja

AHMAJGAD JAG TRODDE DU VA DÖD!

2012-05-01 @ 22:20:31
URL: http://unichorse.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååhhh ja har panik, vi använder den designen med one direction men headern har bivit till en annan skulle du kuna skicka till mig designen så ja kan använda den du har snälla snälla :(((((( riktig tacksam för svar

2012-06-04 @ 20:11:30
URL: http://realonedirectionswe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0