riktigt nöjd!

Hejsan!
Ligger just nu i sängen och kollar runt på datorn.
Hoppningen idag gick verkligen ASUM. Jag hade Skipper , precis som jag hoppats på. kärlek till hästen asså♥

Vi hoppade studs och fokuserade mycket på skänklarna och sitsen. Jennies kompis fotade så bilder kommer om nån vecka, hon har tyvärr ingen dator vid nuläget ^^
men jag lovar att lägga upp dom så fort jag fått dom. Jag har tyvärr ingen egen bild på skipper men det kommer så småning om (:

imorron halv elva ska jag upp till stallet för att rida mirå inför tävlingen på söndag. ska även fixa i ordning allt och smörja och så. men jag kanske skiver nått imorron bitti innan jag drar annars får ni ett inlägg när jag är hemma. vi har btw bestämt oss för att vara crosstjejer, ska få jossan och fota c:
men vi hörs imorron. Baj!


mirre firre!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0